کشف بیش از ۵ کیلو مواد مخدر از از کوله پشتی مسافر لزوم مبارزه مداوم با مافیای زباله پوشش متنوع زائران مسجدالنبی (ص) در حج ۱۴۰۳ + عکس اطلاعیه آموزش‌وپرورش تهران درباره امتحانات پایه نهم + جدول نحوه دریافت حکم همسان‌سازی بازنشستگان کشوری + جزئیات هوای مشهد در وضعیت سالم (۱۴۰۳/۰۳/۰۳) هلال‌احمر سبزوار ۱۱ گروه برای پوشش آیین تشییع شهید جمهور به مشهد اعزام کرد (۳ خرداد ۱۴۰۳) بارش باران و مه‌گرفتگی در جاده‌های ۱۲ استان کشور (۳ خرداد ۱۴۰۳) حمله مسلحانه به ۲ کارمند گمرک در سیستان و بلوچستان انفجار مین در سردشت موجب قطع‌عضو یک نفر شد استقرار ۸۰ آمبولانس در مسیر مراسم خاکسپاری رئیس جمهور در مشهد پوشش ۱۰۷ نوع بیماری خاص و سخت درمان در دوران شهید آیت الله رییسی سنت حسنه «رتبه‌بندی معلمان» یادگار شهید رئیسی است تغییرات محیطی موجب افزایش بیماری‌های آلرژیک شده است از ابتلای ۶۰ درصد ایرانی‌ها به چاقی تا ارتباط ۱۳ سرطان به چاقی! باید‌ها و نباید‌های غذایی برای افسردگی کبد برای حفظ سلامت مغز اسید تولید می‌کند ۴ تمرین مفید که به تقویت حافظه و تمرکز کمک می‌کند چگونه احترام به والدین را به فرزندان خود بیاموزیم؟ این میوه‌ها را به هیچ عنوان در یخچال نگه ندارید
سرخط خبرها

جزئیات جدید از شهادت جانشین پلیس اطلاعات خاش | گروگانگیری خانوادگی در خاش برای آزادی یک زندانی

  • کد خبر: ۱۶۴۰۶۹
  • ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۲
جزئیات جدید از شهادت جانشین پلیس اطلاعات خاش | گروگانگیری خانوادگی در خاش برای آزادی یک زندانی
دادستان زاهدان در تشریح گروگان‌گیری در خاش به بهانه آزادی یک زندانی، گفت: امروز افرادیکه هویت آن‌ها مشخص است اقدام به گروگان گیری یک مادر و دختر در بم کرده و آن‌ها را به شهرستان خاش منتقل کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، مهدی شمس آبادی اظهارداشت: امروز افرادیکه هویت آن‌ها مشخص است اقدام به گروگان گیری یک مادر و دختر در شهرستان بم کرده و آن‌ها را به شهرستان خاش منتقل کردند.

وی افزود: یکی از اعضای خانواده گروگان گیران در زندان بم به جرم آدم‌ربایی در زندان است و آن‌ها آزادی گروگان‌ها را در مقابل آزادی زندانی خود اعلام کرده‌اند.

دادستان زاهدان گفت: عملیات نجات گروگان‌ها در شهرستان خاش ادامه دارد.

وی بیان کرد: در عملیات نجات، یکی از ماموران انتظامی شهید و یک نفر مجروح شده است.

شمس آبادی ادامه داد: هم‌اینک تمام نیروها در صحنه هستند و از ظرفیت ریش سفیدان برای آزادی گروگان‌ها استفاده شده است.

منبع: میزان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->